Arbeidsoppgaver
- Administrative oppgaver innen dåp, vigsel og gravplassforvaltning
 - Andre administrative oppgaver for eksempel postbehandling, arkiv, oppdatering av ulike registre, innkjøp av materiell mv
 - Betjening av sentralbord og ekspedisjon
 - Andre arbeidsoppgaver etter behov
 
Kvalifikasjoner
- 3 år relevant utdanning på høgskole/universitetsnivå
 - Ved spesielt relevant arbeidserfaring kan kravet om høyere utdanning fravikes
 - Erfaring fra saksbehandling
 - Erfaring fra arbeid der dialog med mennesker er viktig
 - Gode datakunnskaper
 - Erfaring fra eller kjennskap til tilsvarende type arbeid vil være en fordel
 
Personlige egenskaper
Personlige egenskaper vil bli vektlagt, herunder om vedkommende:
- Er målbevisst og har god gjennomføringsevne
 - Er ryddig og strukturert
 - Evner å arbeide selvstendig, men også er god til å samarbeide med andre
 - Evner å ha en god og effektiv dialog med publikum og samarbeidspartnere
 - Har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
 
Vi tilbyr
- Lønn etter avtale som konsulent stillingskode 5188 eller sekretær stillingskode 5151 (avhengig av kvalifikasjoner) i henhold til KA sin tariff
 - Spennende og allsidige arbeidsoppgaver
 - God pensjonsordning
 - Fleksibel arbeidstid
 
For stillingen gjelder de regler som fremgår av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Vi oppfordrer interesserte til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn. Ved første gangs ansettelse gjelder en prøvetid på 6 måneder. Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om de ber om å få søknaden unntatt offentlighet, jfr offentlighetslovens § 25. 
  
Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges frem i forbindelse med intervju.
Se fullstendig utlysningstekst i linken under.
                    