Vaksineringen på bedehuset avsluttes. Normal aktivitet fra 18. oktober.

Melhus kommune har kontrakt på leie av 1. etasje t.o.m. 17. oktober, og melder at de da vil ha flyttet ut og "levert tilbake" 1. etasje.

Vaksineringen på bedehuset avsluttes. Normal aktivitet fra 18. oktober.

Hele Bedehuset blir altså klart for ordinær virksomhet fra og med 18. oktober.

Nedenfor gjengis den informasjonen Bernt Fløttum (styreleder) har sendt til foreningslederne.

Til foreningsledere tilknyttet Melhus bedehus

I snart 8 måneder har hovedetasjen i bedehuset vært utleid til den viktige samfunnsoppgaven som vaksinering av befolkningen er. Dermed har en stor del av befolkningen i kommunen vært innom bedehuset. Aldri har vel bedehuset vært så ofte omtalt i lokalmedia som i denne perioden. Og etter hva jeg oppfatter så er det jevnt over gode tilbakemeldinger på huset og at huset er stilt til disposisjon til dette formålet.

Det har for kommunens vaksineringsteam vært vanskelig å kunne si hvor fort arbeidet går. Dette har vel først og fremst vært avhengig av hvor mange vaksinedoser som uke for uke ble tildelt kommunen. Men den siste avtalen vi gjorde med kommunen, som ble underskrevet sist på juni, går t.o.m. 17. oktober. Og nå tyder signalene fra vaksineringsteamet på at de er ferdig med vaksineringen på bedehuset i løpet av september. Etter det skal det ryddes og vaskes før kommunen "leverer tilbake" huset. Derfor forholder vi oss til at vi fra 18. oktober kan ta opp igjen normal virksomhet også i 1. etasje (innenfor de til enhver tid gjeldende smittevernregler og anbefalinger).

Utleie går som før via vaktmester.

Vaktmester Marit har nå sendt ut ny vaskeliste, som starter fra kommende uke (uke 37). Etter hvert er det færre navn på denne lista. Vi har en ordning med innleid vaskehjelp som trår til slik at det ikke blir for ofte vasking på den enkelte. Detter er skoleungdommer som dermed får anledning til å tjene seg noen kroner. Men nå er vi i den situasjon at de vi har hatt avtale med har flyttet fra bygda. Styret jobber med å finne nye til denne jobben, men hvis det er noen som vet av aktuelle som kan spørres, så setter vi stor pris på det! Ta i så fall kontakt med Marit vaktmester. Og om vi får flere navn på frivillig-lista, så ville jo det vært kjempefint!

Så vil jeg takke alle for evnen og villigheten til å tilpasse seg situasjonen i perioden som snart ligger bak oss!

Fint om dere kan videreformidle denne informasjonen i egne rekker og til andre brukere av huset.

Det vil også bli lagt ut informasjon på bedehusets internettsider.

Vennlig hilsen
Bernt Fløttum
Styreleder Melhus bedehus

e-post: leder@melhusbedehus.no
Mobil: 952 52 309

Dele-knapper kan ikke vises uten at du samtykker til bruk av funksjonelle cookies. For å gjøre dette må du trykke på knappen helt nederst i venstre hjørne og marker sjekkboks for funksjonelle cookies og deretter klikke på \"Oppdater samtykke\". Evt. klikk på \"Godta alle cookies\" for å godta alle kategorier av cookies. Deretter må du laste siden på nytt.

Kontaktinformasjon for Melhus bedehus

Besøksadresse:
Lenavegen 50 i Melhus sentrum
www.melhusbedehus.no

Postadresse: 
Postboks 20, 7221 Melhus

E-post: post@melhusbedehus.no
Kontonummer 4230.48.02000
Vipps 600103

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"