Samlivsbrot - nytt gruppetilbod

Høgskulen på Vestlandet, Bjørgvin bispedøme, Bergen kirkelige fellesråd, IOPT Vestland og Bjørgvin familiekontor startar i haust opp eit tilbod med gruppesamtalar for menneske som har opplevd samlivsbrot. Påmelding innan 12. november.

Samlivsbrot - nytt gruppetilbod

Det nye tilbodet har fått namnet «Broen – erfaringsdeling ved samlivsbrudd» og byggjer metodikken til «Sorgen det ikke sendes blomster til». Det er første gongen på 10 år at det kjem eit slikt tilbod om gruppesamtalar i Bergensområdet.

Tilbodet er ope for den som har opplevd samlivsbrot - anten nylig eller om det ligg langt tilbake i tid. Tilbodet er livsynsope og derfor uavhengig av religiøs ståstad.

Samlingane blir leia av gruppe-leiarar som sjølv har erfart samlivsbrot eller som arbeider med familiar dagleg. Tilbodet går i første omgang over eit halvt år og vil bestå av grupper på mellom 5 - 8 medlemer i tillegg til to gruppeleiarar. Gruppene vil ha med både menn og kvinner.

Gruppesamlingane blir annankvar tirsdag i lokala til Bjørgvin familievernkontor i Bergen sentrum frå kl. 18.00 – 20.15. Oppstart: tirsdag 23. november 2021.

Deltakaravgift: Kr. 500,-

Påmeldingsfrist: 12. november 2021.

For påmelding: Sjå skjema nedst på sida. Ta kontakt med oss for evt. meir informasjon.

Velkommen!