Alternativ adventskalender til nedlasting!

Her får du en adventskalender der det du gjør er viktigere enn det du får. Du kan også hver dag i adventstiden  bli kjent med et nytt menneske som forteller om hva kirken betyr i deres liv. Lurer du på hva adventstiden egentlig handler om?

På denne kalenderen er alle lukene åpne, men du får litt å gjøre hver dag likevel.

Modellen til den alternative adventskalenderen har vi fått fra den svenske kirken i Umeå. Alle lukene er åpne, men det er litt å finne på hver dag fram mot jul. Nede på siden finner du lenke til kalenderen for utskrift og bilde til fritt bruk.

Dersom du også vil ha en kalender der en luke blir åpnet hver dag, så kan hver dag i adventstiden bli kjent med et nytt menneske som forteller om hva kirken betyr i deres liv. Se lenke nede på siden til adventskalenderen om frivillighet.

God advent!