Friluftsgudstjenester på vestlandet

I sommer kan du være med på en rekke friluftsgudstjenester på Vestlandet. Velkommen ut i Guds frie natur, her får du like gjerne solskinn som piskende regn!

Kaupanger stavkyrkje. Foto: Kirkesøk.no

Bli med og feir gudstjeneste i fri natur. Nyt Vestlandet og delta i et fellesskap, uansett om du er innom på veien, er hjemmehørende eller på ferie.

Du kan for eksempel være med på friluftsgudstjeneste ved Kaupanger stavkrkje, på Larstunsstøylen i Jølster, Korssundkrossen i Fjaler eller Anestølen i Sogndal.

Friluftsgudstjenester på vestlandet

Kirkerådet
Postboks 799 Sentrum
0106 Oslo

Forsidebilde på sommerkirken.no av hus, rorbuer og kirka på Lovund © Orsolya Haarberg / NN / Samfoto

Klikk her for komme til søkeside for sommerkirken.

Denne siden redigeres av kommunikasjonsavdelingen i Kirkerådet. Ansvarlig redaktør: Emil Engeset

Ansatte og frivillige i Den norske kirke kan melde inn arrangement og aktiviteter ved å gå til kirken.no/sommerskjema.