Se her alle treåringer!

Bli med og spis fredagstacoen sammen med mange andre på menighetshuset fredag 18. november! Det blir en liten samling i forkant av middagen for bare 3-åringene med foreldre. Velkommen!

Se her alle treåringer!

Birkeland menighet inviterer deg som fyller 3 år i år til å ta med deg familien din til menighetshuset, og spise taco sammen med mange andre en ettermiddag i november.

På samlingen møtes vi i peisestuen kl. 1630 på menighetshuset for å bli litt kjent, synge noen sanger og høre en fortelling. Så går vi inn til et langbord og spiser taco sammen. Vi gleder oss til å treffe deg!

Fredagstaco er noe som tilbys hver måned, og maksprisen for en familie er 200 kr (barn 30 kr, voksen 70 kr.). Vi spanderer fredagstaco på de familiene som kommer med en 3 åring og hele flokken til 3-åringen er inkludert, med faddere, foreldre, søsken, besteforeldre eller en god nabo den 18. november.

Påmeldingslink

FORELDRETIPSET
3-åringen utvider stadig sin radius, og ser at verden er stor og spennende. Det er mange spennende folk der ute - både barn og voksne. Nå begynner det å bli fint og kjekt å kjenne seg som en del av et større felleskap der man kan leke, lyte, synge og gjøre ting sammen med andre. Menge er trygge på dette gjennom barnehagen, og modne for å introduseres for andre felleskap også. Kirkens søndagsskole og familietilbudet fredagstaco er trygge felleskap som gir næring til barnets tro og undring og en mulighet til selv å uttrykke denne. Men som formidler av tro er og blir nok du som forelder den viktigste. Hent gjerne tips, materiell og inspirasjon fra netsidene www.iko.no eller appen "Takk for i dag".