9 år: SKJULTE SKATTER - Tårnagenthelg 29. og 30. januar!

Vi trenger tårnagenter til å være med å løse oppdrag og mysterier i Birkeland kirke! Derfor ønsker vi deg velkommen til Tårnagenthelg i kirken 29. og 30. januar! Her kan du utforske kirken, bibelen, tårnet og klokkene.

9 år: SKJULTE SKATTER - Tårnagenthelg 29. og 30. januar!

HVA GJØR EN TÅRNAGENT?
Birkeland og Sædalen menigheter inviterer alle som er 8, men blir 9 år i løpet av året til å være tårnagenter i Birkeland kirke. En tårnagent vil utforske kirken, tårnet og kirkeklokkene, og bringe videre det de har lært på tårnagentgudstjenesten på søndagen.

TID OG STED
Alle agentene bor hjemme, men vil være sammen både lørdag og søndag.

I år blir det sannsynligvis 2 grupper med tårnagenter og dessverre så har vi bare mulighet til å ha 40 agenter. Så vær rask å melde deg på!

Hvis det blir 2 grupper, så møter den første gruppen 14.30, I birkeland kirke på lørdag og avslutter 17.00. Så kommer den andre gruppen 17.30 og er ferdige 20.00.

Så  møter de til 2 forskjellige gudstjenester på søndagen, klokken 11.00 og klokken 12.00.

Hvis få agenter melder seg, så møter i kirken lørdag kl. 16:00. Vi holder på til kl. 20:00. Søndag treffes vi igjen kl. 9:30 og holder på til kirkekaffen er ferdig ca. kl. 12.30. Pga begrensede plasser, så er det viktig å melde i påmeldingen hvor mange som kommer på gudstjenestene.

Det koster ingen ting å delta.

Klikk her for å melde barnet ditt på som agent!
to-tre uker før arrangementet. Invitasjon kommer i posten til alle døpte og trosopplæringsabonenter.

Tårnagenthelgen er en nasjonal satsing fra Kirkerådet som de fleste menigheter tilbyr. Det er et veldig populært arrangement med gode tilbakemeldinger.