Velkommen til kor-konsert

Jan Røshol med flere inviterer til konsert i Birkeland kirke tirsdag 28. mars kl. 20

Velkommen til kor-konsert

Konsert i Birkeland kirke tirsdag 28 mars kl. 20.00

Medvirkende:
Paradur damekor (dir. Marit Røshol)
Solistkompaniet (Tidligere Fanasolistene)
Fanatalenter
Damekor Vest  (De som skal på korfestival i York)
Orgel og Klaver: Stig. W. Holter
Variert program av klassiske og nyere sanger hvor forsamling også får delta på noe.

Noen sanger er til minne om betydelige kordirigenter som har gått bort dette året.

Paradur skal på korfestival tur i Berlin synger noe av sitt program.

Solister og Damekor Vest drar til York på korfestival.

Regi og ledelse ved Jan Røshol
Kollekt