Velkommen til konsert

17. og 19. mars inviterer Landås kirkekor og Birkeland kantori til konserter med fremførelse av Michael Haydn sitt Requiem

Velkommen til konsert

Velkommen til konserter med Landås kirkekor og Birkeland kantori.

Birkeland kirke 17. mars kl 19.30

Landås kirke 19. mars kl. 19.00

Medvirkende i dette prosjektet: Landås kirke kor og Birkeland Kantori med solister og orkester:
Maria Therese Bersås, sopran
Åsne Kvamme, alt
Tyler Ray, tenor
Ørjan Hartveit, bass
Korledere Melanie Packer og Asbjørn Snilstveit

Billetter (forhåndssalg under)
Ordinær: 250,-
Barn/student: 100,-

Konsertene er sponset av Bergen kommune.