Konsert med Tabula Rasa

Velkommen til en annerledes adventskonsert med det talentfulle vokalensemblet Tabula Rasa. I Birkeland kirke søndag 27. november kl. 16.

Konsert med Tabula Rasa
Med adventskonserten «Snøroser» ønsker vi å formidle stillheten, både den fredelige og den øredøvende. Snø er kaldt, stille, skjørt og kan raskt forsvinne. Rosen er flott og fargerik, kanskje noe vi forbinder med styrke?
Vi utforsker motsetningene og ønsker å gå ventetiden i møte på en litt ny måte.
Verk av Schafer, Ødegaard, Havrøy, Howells, de Prez, Skjelbred og improvisasjoner over kjente salmer.

Billettsalg (VIPPS) ved inngang: 220 kr (Fitjar 200 kr) / 100 kr (b)

VOKALENSEMBLET TABULA RASA:
Sigrun Jørdre, sopran
Rikke Lina Sorell Matthiesen, sopran
Zsuzsa Zseni, alt
Tord Kalvenes, tenor
Arild Rohde, tenor
Jakub Niedziela, bass

KONSERTPLAN:
Fitjar kyrkje 24. nov kl 19.30
Austevoll kyrkje 26. nov kl 16.00
Erdal kirke 26. nov kl 20.00
Birkeland kirke 27. nov kl 16.00

Konsertene er støttet av Kulturrådet.