Påskefeiring i Fana og Ytrebygda kirker

Velkommen til påskefeiring i Fana og Ytrebygda kirker. Her finner du en oversikt over det som skjer i påsken.

Påskefeiring i Fana og Ytrebygda kirker

Påskevandring

Utenfor begge kirkene vil det fra palmesøndag til søndag etter påske være en vandring gjennom påskedagene. Det henger plakater med tekster, tema, bevegelser og qr-koder som presenterer tekster og musikk til de ulike dagene. Gjennom hele vandringen kan du bære med deg en stein. Denne kan representere at det som skjer også er våre liv, og noe vi kan få legge fra oss på påskedag i en varde som blir en synliggjøring av det fellesskapet vi er selv om vi nå ikke kan møtes. På påskedag kan du også sette en påskelilje i oppstandelseskorset.

Palmesøndag 10.april

11.00 Familiegudstjeneste i Ytrebygda kirke v/Tor Håkon Eiken. Familiedag deltar med sang.

11.00 Gudstjeneste i Fana kirke v/Gunnar Nesse

Skjærtorsdag 14.april