Middag og middagsmesse

Velkommen til "Middag for alle" i Storetveit menighetshus. Her kan du komme til duk og dekket bord, nyte både mat og fellesskap på tvers av generasjoner. Middagen er etterfulgt av aktiviteter for barn og middagsmesse for alle. Ingen påmelding, men vipps 50,- pr pers/maks 150,- og du er med:)

Middag og middagsmesse

Her får du servert en mulighet til å samle familien til middag uten å tenke på oppvasken. Eller benytt anledningen til å bli kjent med små og store i ditt nabolag.

Vi inviterer til middag, prat og aktiviteter for barna. Etter middagen og aktivteter, avslutter vi med kort middagsmesse i kirkerommet. Middagsmessen kan man selvsagt komme til uavhengig om man har vært med på middagen eller ikke.

Middag kl 16.30 og middagsmesse i kirken kl 17.30.

Pris og påmelding: Vipps 50 kr pr pers/maks 150 pr familie til 77505 og du er påmeldt:)

Vi trenger mange hjelpere, så  har du lyst og anledning til å bidra? Ta kontakt med Bodil Bredholt.

e-post bb522@kirken.no eller sms 92069533

Velkommen til naboskap, fellesskap, kaffeprat, lek og en avslutning i kirkerommet!