Vil du bli frivillig i menigheten?

Det er mange som jobber frivillig i Storetveit menighet. Her får du en meningsfull oppgave der du også kan bli kjent med andre. Ønsker du å bidra med noe som interesserer deg eller du brenner for? Kom og bli med oss!

To personer på som snakker og spiser kake.

Vi trenger blant annet noen som kan...

- Være med på middag for alle (forberede middag, lage middag eller oppvask)

- Være med å lage gudstjeneste: nattverdmedhjelper, kirkevert, tekstleser, barnekrok og lage kirkekaffe.

- Være leder på kontaktklubben

- Medarbeider i arbeidet med trosopplæring: knøttesang, babysang, lage til mat på kjøkkenet, rydde opp etter aktiviteter eller hjelpe til på adventsverksted.

- Være med å lage til kveldsmat om onsdagene. Det er fra kl. 18.00 til 21.30. Da får du også med deg kveldstoner.

- Dugnadsgjeng: vil du holde uteområdet vårt fint?

Eller ta kontakt med diakon Anna Elen på telefon 46547150 eller på am848@kirken.no for en uforpliktende prat.