Kyrkjemusikk og kor

YA Non Stop Singing, YA Vokal, og Arna/Ytre Arna kyrkjekor

YA Vokal

Kyrkjemusikk er viktig, meiner me i kyrkjelyden. Difor har me også eit godt utval av ulike kor i kyrkja.

YA Non Stop Singing

YA Non Stop Singing er eit kor for born og ungdom frå 1.klasse og oppover. Me syng i kyrkja på ein del gudstenester, gjerne gudstenester for små og store. Nokre gonger syng me òg andre stader. Alle er velkomne. Her er born frå dei første klassane på skulen, og her er tenåringar.

Øvingar i kyrkja kvar onsdag kl. 17.15 - 18.15.

Leiarar: Organist Jørn Skauge og Marianne Vevle Hjortland

YA Vokal

YA Vokal er eit kor for unge vaksne, opp mot 60 år. Me deltar på nokre gudstenester, men tar òg andre oppdrag. Me har eit stort og variert repertoar. Ta kontakt med dirigent/kantor Bjørn Bergmann for prøvesong.

Øvingar i kyrkja kvar torsdag kl. 19.00 - 21.30.

Dirigent/kantor: Bjørn Bergmann

Arna/Ytre Arna kyrkjekor

Repertoar: Alt i frå jazz til tradisjonell kyrkjemusikk og folketonar.

Øvingar torsdagar kl 17.30 til 19.30 i Kyrkjelydshuset ved Arna kyrkje.

Nye songarar er hjarteleg velkomne!

Dirigent: kantor Olav Arne Steinkopf

Sjå kontaktinfo til dirigentar/kantorar nederst på sida. Du finn også info om kora på Facebook.