Blomefond

Alle dei fire sokna har blomefond, som er eit fint alternativ til å gje blomar ved gravferder.

Blomefond

Korleis gje?

Dykk som ynskjer det kan få ein folder frå gravferdsbyrået, særskilt laga for kvar kyrkje, der dykk skriver ei helsing til dei etterlatte og samtidig gjer ein valfri sum i form av kontantar, på bankoverføring eller vipps. Pengegåvene som kjem inn skal nyttast til å halde det vakkert ved og i kyrkja.

Hugs då å skrive/merke i meldings/tekstfelt: «Blomefond – namn på sokn, og namnet til den avdøde» når dykk gjer som minnegåve på vipps eller ved bankoverføring.

Vippsnummer og bankkontonummer til kvar av dei fire sokna.

• Sødorp
    Vipps: 135692, og kontonummer: 2095.31.32606

• Kvam
    Vipps: 113553, og kontonummer:  2095.20.65069

• Kvikne
    Vipps: 137266,  og kontonummer: 2095.52.83652

• Skåbu
    Vipps: 115389, og kontonummer: 2095.53.06628

Fondet har eigne vedtekter

Kvart av dei fire sokna har sitt eiga blomefond. Fondet omfattar kyrkje og kyrkjegard. Det er sokneråda som administrerer fondet. Midlene i fondet er pengegåver som er gjeve knytt til gravferder og gåver direkte til fondet. Fondet fungerer som ein sjølvstendig organisasjon, men rapporterar til sokna dei er tilknytt. Midla gjeve til fondet skal brukas til:

a) Å kjøpe planter til kyrkjegard

b) Å kjøpe blomer til å pynte kyrkja ved gudstenester.

c) Eventuelt anna som bidreg til å styrkje kyrkja og kyrkjegardens estetikk, bestemt etter vedtak.