Konfirmasjoner i mai og juni

Her er oversikt over konfirmantane i dei 4 sokna, kor dei konfirmerast og anna info

Konfirmasjoner i mai og juni

Sødorp sokn lørdag 11. mai

Sødorp kyrkje
kl. 10:00

Sødorp kyrkje kl. 12:00

Sødorp kapell
kl. 10:00

Sødorp kapell
kl. 12:00

Thea Johanne Stø-Røen Leah Isabell Larsen Høglien Johannes Toxe Hedda Gryttingslien
Amalie Barkenæs Linnea Melhus Birkeland Trygve Sjåstad Emma Elsrud Nygård
Julie Mellemsdokken Iselinn Skreden Dahl Kasper Skogstad Brandvold  Emilie Victoria Holløkken-Stø
Ingrid Nybakken Ida Myreng Peder Kolloen
Ane Stø Thea Andreassen-Wistad
Magnus Tokvam Ane-Oline Rønshaugen
Mathias Ruudsengen Brage Kolås Randen
Rolf Egil Bøe Johann Moen
Gard Kristian Bratlien Ulekleiv Glenn Nikolaisen Grosberghaugen
Arin Bratlien Luka Gjerdet Hunstad
Martin Moen

Alle Sødorp-konfirmantane møter kl 09.00 attmed Sødorp kyrkje for fotografering!

Det er sokneprest Paul Gunnar Skuland som har konfirmasjonsgudstenestene  i Sødorp kyrkje. Sokneprest Jens Petter Ous har konfirmasjonsgudstenestene i Sødorp kapell.

Dykk som ynskjer å gi helsingar / gåver til konfirmantane kan levere det i Sødorp kyrkjestugu mellom kl. 08:30 og 11:00.

Kvam kyrkje lørdag 19. mai kl. 11:00

Linnea Båtstad-Saglien, Mats Pedersen Davidhaugen, Filip Enger Gonstad,
Ivar Milsteinhaugen Kaldhusdal, Anne Solberg Killi, Leonard Markrud, Ellen Margaretha Sanden Tande, Marcus Grambo Tangen, Ingvild Moen Tungen, Linus Aassveen.

Kvikne kyrkje lørdag 25. mai kl. 11:00

Anne Wistad Mathisen, Marcus Myromslien, Jonas Sletten, Torstein Sylte.

Skåbu kyrkje lørdag 1. juni kl. 11:00

Beate Berglund, Thuva Brekken Veslum og Ella Rønningen Rognli.