Avlysning av gudstjenester søndag 10.01.2021

I lys av myndighetenes nye anbefalinger og påbud pga den nye smittesituasjonen må vi dessverre avlyse de to annonserte gudstjenestene søndag 10.01 i Hedalen og på Bagn

Preststuggu i Hedalen

Avstengingen gjelder i første omgang til 17.01 - da er det ingen planlagte gudstjenester i Sør-Aurdal. Begravelser kan imidlertid gjennom føres med inntil 50 personer.

Det finnes håp og det er heldigvis lys i enden av tunellen: for nå pågår vaksineringen for fullt. Vi håper derfor å kunne sees i Reinli kapell kl. 1100 eller Begnadalen kirke kl. 1800 søndag 24. januar.

Vi håper og tror at vi kan gjennomføre våre planlagte aktiviteter etterhvert, både mht konfirmantarbeid, påskefeiring, dåp og vigsler.
Vi legger også til rette for gode rammer rundt begravelser og livsviktige samtaler.

Vi må fortsatt være solidariske slik at vi kan få en fin vår ♥️ Ta vare på deg selv, hold avstand og vask hendene ♥️

God helg.

Kirkevergen