Julaften hjemme?

Tenn lys og be, syng julesalmer, les juleevangeliet. Følg vår digitale gudstjeneste, se julaftengudstjeneste på NRK kl. 1600 eller last ned et hefte du kan bruke til eget bruk fra teksten under bildet.

Julaften hjemme?

Mange av oss får ikke gått på gudstjeneste i kirka slik vi pleier i år, men vi kan likevel høre fortellingen om da Jesus ble født og synge en eller flere av julesalmene vi er så glad i. Her er et forslag til noe du kan gjøre hjemme, enten alene eller sammen med andre. Julaften hjemme - bokmål.pdf

NRK sender julaftensgudstjeneste  kl. 1600.

I Sør-Aurdal har vi laget en digital julegudstjeneste fra Bagn kyrkje, den legges ut lillejulaften kl. 1900 og blir liggende på nett ut året. Filmen er ikke lenger tilgjengelig.

VI ØNSKER DEG EN VELSIGNET JULEHØYTID!

Med hilsen til deg fra prester og øvrige ansatte i Sør-Aurdal kirkelige fellesråd