Påmelding til julaftens gudstjeneste

Det blir jul i år også, men kanskje ikke slik som vi hadde håpet den skulle være. Med avstands restriksjoner, og vissheten om at det på julaften pleier å være fullt i kirkene våre, må vi ha påmelding til julaftens gudstjenestene i år.

Ill bilde Julekrybbe

Det blir julaftens gudstjeneste i alle kirker, slik:
Kl. 1300: Reinli kapell
kl. 1430: Bagn kyrkje
kl. 1430: Begnadalen kirke
kl. 1600: Leirskogen kyrkje
kl. 1600: Hedalen stavkirke

Avstandsregelen, pga Covid 19,  gjelder fortsatt så vi må altså ha påmelding til disse. Påmelding gjøres på telefon/sms 41674669 (kirkevergen) eller via denne lenken: https://www.checkin.no/q/12460  Påmelding kan skje mellom 12/12-17/12.

Maks antall er pr 1/12 50 personer - men dette kan endres jo nærmere jul vi kommer. Ikke alle kirkene er store nok til å ta imot 50 personer med 1 meters avstand, så det vil uansett være forskjellig antall gudstjenestedeltakere i kirkene våre.
Det vil bli mulighet for å sette seg på venteliste og vi ber om at dersom du, eller noen i ditt følge, blir syke og ikke kan delta likevel. Da gir du oss beskjed på 41674669, slik at vi kan gi andre muligheten til å delta.

Får du ikke plass denne gang, minner vi om at vi på julaften legger ut en digital julaften gudstjeneste på nett. Tatt opp i Bagn kyrkje av og med kirkelige fellesrådsansatte og soknerådsmedlemmer. Vi oppfordrer deg til å se den gudstjensten og håper vi med det likevel kan gi deg litt julefølelse.

Velkommen til julaftens gudstjeneste!