Velkommen til «Lys våken – helg»

Har du lyst til å være med på noe spennende? Bli med på LysVåken i Reinli kapell!

Velkommen til «Lys våken – helg»

Lørdag 16. og søndag 17. november arrangerer kyrkjelydane i Bagn, Reinli og Leirskogen LysVåken for elever i 5. 6. og 7. klasse.

Vi møtes lørdag kl. 15.oo i Reinli kapell.
Da skal vi leike, lage gudsteneste, se på film, utforske kyrkja, lære noen sanger fra den nye salmeboka, spise god mat og sist, men ikke minst sove natta over i kyrkja!

På søndag spiser vi frokost sammen, før vi forbereder oss til gudstjenesten kl. 1100.
Når denne tar til, skal vi være med og vise hva vi har øvd på.

Foreldre og søsken er hjertelig velkommne til å bli med på gudstjenesten!

PÅMELDING innen 3. november til:
E-post:hw337@kyrkja.no
SMS: Signe 91791233
Gi beskjed om ev. allergier eller andre behov for tilrettelegging ved påmelding.

Det du trenger å ha med deg samt mer detaljert program får du vite etter påmeldingen.

Vi gleder oss til å se deg!

Med vennlig hilsen

Kyrkjelydane på Bagn, Reinli og Leirskogen + frivillige (leiarar frå korvetten m.a.)

Signe Prest, Anders Kantor og Helena Trusopplæringsmedarbeidar