NYTTÅRSKONSERT, BEGNADALEN

I år, som alle år før, blir det nyttårskonsert i Begnadalen kirke kl 1600

NYTTÅRSKONSERT, BEGNADALEN

Og i år, som alle år før, gleder vi oss til denne tradisjonelle konserten der Anders kantor denne gang lokker med et variert og flott program med meget publikumsvennlig musikk.

Konserten har ingen aldersgrense, og alle som vil er velkomne til et flott avbrekk før det nye året braker løs.

Anders kantor har i år invitert med seg Ole Fønhus på trompet og piano og Ingvild Støkken som sopran. Signe prest holder andakten.

Konserten er, i år som alle år før, gratis - men det vil være mulig å gi en gave til kirkemusikalsk arbeid ved utgangen.