Vil du gi en gave til Veståskapellet?

Veståskapellet er 50 år i 2018 og styret ønsker i den anledning å gjøre noen utbedringer på stupulen slik at klokkeklangen fortsatt kan klinge utover Skrikkarvollen i årene som kommer.

Vil du gi en gave til Veståskapellet?

Alle gaver, små som store, er kjærkomne!
Kapellets inntekter pr. i dag er primært fra kollekt på gudstjenester, noe som dekker strøm og forsikring. Selve drifta er basert på dugnad.

Derfor setter styret nå ydmykt igang denne kronerullingen og håper at du som leser dette vil være med på dugnaden.

Gaver kan gis kapellet på konto: 6185 56 02732
eller ta kontakt med kasserer Berit K Olmhus på tlf 97105260, e-post bk.olmhus@gmail.com

Dersom du ønsker å bidra på andre måter til drifta av kapellet eller til jubileet - ta kontakt med styret eller Kirkekontoret.