Ei gledeleg natt

I samarbeid med Stranda Misjonsforsamling har vi gleda av å invitere til gudsteneste med syngespel i Stranda kyrkje søndag 6.12. kl. 11.00

Ei gledeleg natt

Julespelet er ei vandring fram mot julekveld i 3 avsnitt. Datoane for dei andre gudstestane med syngespel:

13.12 kl. 11.00 i Stranda kyrkje

24.12 kl. 12.00 i Storfjord Kulturhus

Påmelding

Pga. retningslinjene for smittevern kan vi berre være 50 personar på gudstenestene i kyrkja. Difor oppfordrar vi alle som har tenkt seg på gudstenesta på søndag om å melde seg på på førehand.

Vi er pålagt å føre liste over gudstenestedeltakarar og ved påmelding registrerer du namn, epost ( du får ein bekreftelse på påmeldinga pr.epost) og mobil nr. Informasjonen vert automatisk sletta 14 dagar etter gudstenesta.

Du melder deg på via linken under:

Påmelding til gudsteneste med syngespel 6.12 kl.11.00

Minner om generelt smittevern

Hald minst ein meters avstand til andre

Sprit henda når du kjem til kyrkja

Hald deg heime viss du føler deg sjuk.

Velkomen til gudsteneste i Stranda kyrkje!

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd

Ødegårdsvegen 3, 6200 Stranda