Familiegudsteneste på palmesøndag med utdeling av 6-årsbok

Stranda sokneråd har gleda av å invitere 6-åringane i kyrkjelyden med foreldre/føresette til familiegudsteneste med utdeling av 6-årsboka på palmesøndag.

Familiegudsteneste på palmesøndag med utdeling av 6-årsbok

6-åringane i kyrkjelyden får i desse dager eit brev i posten med invitasjon til  ei samling i Stranda kyrkje fredag 26.03 kl.17.00.

Og familiegudsteneste i Stranda kyrkje søndag 28.mars kl.10.00.

På gudstenesta vert 6-årsboka delt ut.

(Viss mange påmeldte vert det av omsyn til smittevern ei xtra samling kl.18.15). På samlinga skal vi høre om påska gjennom Barabbas, lage palmegreiner, synge og ete pølse med brød).

Påmelding sendes til mobil 458 83 262

Kontaktinformasjon for Storfjorden kyrkjelege fellesråd