Påmelding til gudsteneste i jula i Sunnylven kyrkje

Her kan du melde deg på gudstenestene i jula i Sunnylven kyrkje. Påmeldinga opnar kl.09.00 mandag 20.des.

Påmelding til gudsteneste i jula i Sunnylven kyrkje

No kan vi kun vere 50 personar i kyrkjene når ein sit i faste tilviste plassar. Sidan det er så få plassar pr. gudsteneste så vel vi å ha påmelding til alle gudstenestene i jula.

Du kan melde deg på ønska gudsteneste i jula ved å klikke på lenken under og registrere deg. Eller du kan ringe kyrkjekontoret på tlf. 40441522.

Ver tidleg ute med påmelding, og seinast lillejulaften kl. 13.

Munnbind er påbudt når du beveger deg i kyrkjerommet og ikkje kan ha 1 meter avstand til andre. Ta med eige munnbind.

Påmelding til gudsteneste på Julaftan, kl.16.00

Påmelding til høgtidsgudsteneste på Juledag, kl.12.00