Samling med leik og forteljing for 5-åringar.

Torsdag 26. september er alle 5-åringar invitert til ei kjekk samling på Ljosheim på Skeide. Vi opnar dørene kl. 16:15. Sidan dette er kort etter barnehage og vanleg arbeidstid, startar vi med eit enkelt måltid for alle, born og vaksne. Programmet tek til kl. 17:00 og varer til om lag 18:15. Påmelding nederst i artikkelen.

Samling med leik og forteljing for 5-åringar.

Jesus underviste ofte folk gjennom å fortelje dei historier. På denne samlinga får vi gjennom leik og forteljing delta i historia om gjetaren som hadde hundre sauer. Ein dag vart plutseleg ein av sauene borte! Kva gjorde gjetaren då? Og kva fann den vesle sauen på når den var borte?

Vi skal vere ute deler av samlinga uansett ver, så ta på/med klede som tåler uteleik!

Frist for påmelding er tirsdag 24. september.

Deltakaravgift er kr. 100,- (dekker noko av utgiftene til mat og materiell). Bruk Vipps 801600. Merk betalinga "5 år" og namnet til barnet.

Påmeding

Eg samtykker til å motta informasjon om trusopplæring og andre tilbod som passer for mitt barn på mi e-postadresse
Eg tillet bruk av bilete av mitt barn i Ulstein sokn sitt informasjonsarbeid der barnet mitt er godt synleg.