Gudstjeneste, nattverd og åpne kirker

Den norske kirke i Asker åpner kirkedørene på søndag. Det er mulig å melde seg på en gudstjeneste, besøke en av de ni åpne kirkene, motta nattverd eller delta på digital Youtubegudstjeneste.

Holmen kirke åpner dørene og inviterer til nattverd på søndag. Foto: Jørgen Svartvasmo /Asker kirkelige fellesråd

Gudstjeneste og nattverd

I tråd med gjeldende smittevernrestriksjoner åpner Den norske kirke i Asker denne uken for gudstjenester og tilbud om nattverd.

I Asker kirke er det mulig å melde seg på enkel nattverdsgudstjeneste klokken 11, mens Østenstad sender Youtubegudstjeneste.

Det er også tilbud om nattverd i forbindelse med åpen kirke i Filtvet, Holmen, Vardåsen og Østenstad.

Åpne kirker

Helt siden midt i november har åpne kirker erstattet mye av den utadrettede kirkelige aktiviteten i Asker. Trolig har åpne kirker aldri vært lettere tilgjengelig i Asker. På søndag fortsetter vi med åpne dører!

Åpne kirker søndag 7. februar:

FILTVET KIRKE klokken 11-12

HOLMEN KIRKE klokken 11-12