Gudstjenester i Askerkirkene 9. mai

Grunnet en trykkfeil i annonsering av gudstjenestene i Røyken og Hurum Avis, legger vi her ut en oppdatert oversikt over gudstjenester og aktiviteter i Askerkirkene 9. mai.

Søndag 9. mai er både digital gudstjeneste, åpen kirke, drop in-dåp og mange fysiske gudstjenester i Asker-kirkene.

Digital gudstjeneste:

Østenstad kirke kl. 11.00 Visitasgudstjeneste.Strømmet gudstjeneste på Østenstad kirkes Facebookside og Facebookgruppe.

Drop in-dåp:

Asker kirke kl. 13.00-15.00

Holmsbu kirke kl. 13.00-15.00

Åpen kirke:

Asker kirke kl. 20.00-21.00 Åpen kirke med nattverd.

Fysiske gudstjenester:

For mer informasjon og påmelding til gudstjenester, se gudstjenesteoversikten i Asker.

Heggedal kirke kl. 11.00 Utegudstjeneste.Påmelding.

Holmen kirke kl. 11.00 Forenklet gudstjeneste med nattverd. Påmelding.

Holmsbu kirke kl. 11.00 Gudstjeneste med nattverd. Påmelding.

Kongsdelene kirke kl 11.00 Gudstjeneste med nattverd. Påmelding. Påfølgende årsmøte for Nordre Hurum sokn.

Slemmestad kirke kl 11.00 Gudstjeneste med nattverd. P

Vardåsen kirke kl 11.00 Gudstjeneste med og nattverd.

Åros kirke kl. 11:00 Gudstjeneste med nattverd. Påmelding.

Holmen kirke kl. 11.45 Forenklet gudstjeneste med nattverd. Påmelding.

Teglen kl 17:00 Familiegudstjeneste. Påmelding.

Teglen kl 18:00 Gudstjeneste med nattverd. Påmelding.

Teglen kl 19:00 Gudstjeneste med nattverd.Påmelding.