Søndag 21. mars i Asker

Med Tiltaksnivå A har kirkene i Asker fått nye rammer for den kirkelige aktiviteten, og menighetene har på kort varsel endret planene. Her kan du lese om helgen i Askerkirkene.

Asker menighet:

Vi er tilgjengelige for møter med enkeltpersoner. Ta kontakt om du ønsker en prat, noen å gå tur med, en stund i kirken – for eksempel til lystenning, bønn, samtale og/eller nattverd. Vi vil også være tilgjengelige digitalt. Følg med på menighetens facebookside og hjemmeside.

Holmen menighet:

Nordre Hurum menighet:

Vi er tilgjengelige for møter med enkeltpersoner. Ta kontakt med oss på telefon eller epost. Følg også med på menighetens facebookside og hjemmeside.

Røyken menighet:

Slemmestad og Nærsnes menighet:

Se menighetens hjemmeside og facebookside for informasjon i perioden 21. mars til 11. april.

Søndre Hurum menighet:

Vardåsen menighet:

Kirkedøren er åpen for møter med enkeltpersoner, tenne lys, be, sitte i stillhet eller motta nattverd fra klokken 1100 til 1230.

Søndagsskole utendørs for inntil 10 barn ved kirkens bålpanne. Smittevernforskriftens bestemmelse om to meter avstand vil bli fulgt.

Se forøvrig menighetens hjemmeside.

Østenstad menighet:

Gydstjeneste på Maria budskapsdag på Youtubekanalen «Gudstjenester fra Østenstad kirke». Se menighetens hjemmeside.

Medvirkende: vikarprest Irene Wenaas Holte, kantor Kristin Hesselberg Meland og sangere fra Østenstad sangeri. Offer til menighetens kirkemusikalske arbeid, Vipps 13115.