Torsdagsklubben - Senior

Vi er en damegruppe som har det bra!

Førjulsmessen vi har i tankene da.

Vi strikker og hekler, prater og ler

Torsdagsklubben produserer mer og mer.

Så kom gjerne, mann eller dame, BLI MED!

Møtes i Kirkestuen torsdager kl. 11.30-13.30. og har med matpakke til kaffen, noen ganger litt bakst i tillegg. Åpner gjerne med tekst for dagen e.l., synger en salme eller sang, bordverset før vi spiser og prater om løst og fast.

Noen strikker, hekler eller kanskje bare prater. Vi sprer glede og godt humør. Noen ganger har vi en liten utlodning. Disse pengene gis til Førjulsmessen i form av et gavekort til loddsalg/åresalg. Vi pleier å stille med eget salgsbord med mange forskjellige produkter.

Hovedsaken er at vi har det trivelig sammen! Du er hjertelig velkommen i fellesskapet.

Om du lurer på noe kan du gjerne ringe Mona på mob. 90655897.