Utleie i Nordre Hurum menighet

Hurum kirkestue kan leies ut til ulike typer arrangementer. Se bilder og informasjon her, og ta gjerne kontakt via det enkle søknadsskjemaet, under.

Hurum kirkestue kan leies ut til selskaper, konserter og andre arrangementer. Foto: Jannike Kjuus.

Priser for utleie av Hurum kirkestue

•Hurum Kirkestue (inkl. kjøkken): 1'250,-

-Leie av piano: 100,-

-Leie av projektor: 100,-

-Leie av skinnesystem til oppheng av bilder på vegg: 100,-

•Konserter og arrangementer:

-Med billett- eller salgsinntekter betales 15% av samlede inntekter, minimum 1'500,-

-Uten billett- eller salgsinntekter: 1'500,-

-Enkeltstående øvelser/korseminar (inkl. piano): 1'350,-

•Lag og foreninger på Klokkarstua, samt arrangører av aktiviteter for barn og unge kan gjøre egne avtaler om lavere leiepris. For slik avtale, kontakt daglig leder eller leder av Nordre Hurum menighetsråd.

--> Leievilkår for Nordre Hurum menighet <--

Søknadsskjema for utleie av lokaler - Nordre og Søndre Hurum

Takk for at du fylte ut skjemaet for utleie hos oss.
Din søknad gjennomgås av en av våre konsulenter, og vi sjekker om lokalene er ledige for ditt arrangement.

Når søknadsskjemaet er ferdig saksbehandlet, tar vi kontakt angående inngåelse av endelig leieavtale.
Vi sender deg svar så fort vi har mulighet.

Hvis du ombestemmer deg angående leien av lokaler hos oss, ta kontakt på post.asker@kirken.no, med menighet, navn på leietaker, og dato.

Hvilket lokale ønsker du å leie?
Ønsker dere å leie noe av vårt utstyr til arrangementet?
Jeg har lest og godkjenner menighetens leievilkår

Kontaktinformasjon for

Nordre Hurum menighet