Røyken Menighetshus

Kjekstadveien 3, 3440 Røyken

Røyken Menighetshus kveldsbilde

Beliggenhet:

Menighetshuset ligger i gangavstand fra Røyken Kirke og med kort vei til Røyken jernbanestasjon med tog- og bussforbindelse.

Fasiliteter:

Huset inneholder en stor sal med plass til 100 stoler, eller oppdekning til 75. Ved siden av denne ligger en liten sal med plass til 24. Det er foldedør mellom disse. Innenfor dette er det et stort kjøkken fordelt over 2 rom. 1 rom for tibereding av mat og 1 rom for oppvask. Stor sal nede for allsidig bruk. Det er god garderobeplass. Huset er rullestolvennlig med lett atkomst.

Nytt for 2014 er en 50 m2 stor veranda med utgang fra lillesalen. Her er det sitteplasser til 30.

Det er også projektor i i taket i storsalen.

Kjøkkenet:

Er utstyrt med mikrobølgeovn, 3 kjøleskap, fryseboks, vanlig stekeovn med 4 plater, vannkoker, moderne oppvaskmaskin, store kaffetraktere og et bredt utvalg av  dekketøy og bestikk.

Parkering:

Foretas på den store P-plassen til Røyken kirke, herfra er ca. 60m å gå ned til Røyken Menighetshus.

Utleie:

Huset er mye benyttet til minnesamvær etter begravelser og bisettelser. Huset leies også ut til arrangementer som kurs og ulike feiringer; som fødselsdager, konfirmasjon barnedåp og bryllup. Humanitære og kristelige organisasjoner avholder sine fester her. Dessuten leier flere lag, kor og lignende huset på fast basis.

Priser:
Hele  1.etasje og toaletter i underetasjen:

Hverdager: kr. 3.000,- per dag

Lørdager, søndager og offisielle høytidsdager: 4.000,- per dag.

Spørsmål om leie rettes til utleiekontakten. Utleiekontakt:

Sentralbordet, tlf. [66 75 40 90], e-post [post.asker@kirken.no], eller besøk oss på Teglen (Kontortid: 09-15)

Storsal:

Lillesal:

Veranda:

Kjøkken - seksjon tilberedning:

Kjøkken - seksjon oppvask:

Kjeller: