Dugnad i Vardåsen kirke torsdag 25. april

Torsdag 25. april er det dugnad i Vardåsen kirke mellom 14.30 og 19.00. Kom når du kan, og bli så lenge du vil.

Dugnad i Vardåsen kirke torsdag 25. april

Ta med arbeidshansker og utstyr/verktøy til oppgaver du kan gjøre, hvis du har. Vi jobber sammen ute rundt kirka og inne. Det blir enkel middag ved behov. Store og små er hjertelig velkomne til en hyggelig og nyttig ettermiddag!

Blant oppgavene er: vaske grillhytte, høytrykksspyle indre vegg på ytre kirketorg, rundvask av kjøkken oppe og nede, kjøring til Yggeset, Vaske glassrekkverk i kirken, rydde i Einerbed, plante blomsterkasse/urtekasse, rake løv, og rydde ute