Gudstenester

I tillegg til dei faste gudstenestene, presentasjonsgudsteneste, lysmesse, samtalegudsteneste og konfirmasjon, skal du og vere med på minst 4 gudstenester som du vel sjølv.

Gudstenester

Me ønsker at foreldre og stiller opp når konfirmanten skal i kyrkja. Me godtar og ein alternativ gudsteneste. Det er enten møte på bedehuset, eller ein "Gudsteneste for alle"

Er du på gudstenester utanom Austrheim eller Fedje, så skal ein av dine føresette sende ein sms til Amelie om det. 483 57 027

Det som blir godkjent av møter på bedehuset er vanlege møter. Gå gjerne på ungdomskveldar, basarar o.l, men som alternativ gudsteneste må det vere eit vanleg møte.