Festeavgifter Fedje

Godkjent i kommunestyret 31.10.2018 med verknad frå 01.01.2019. Fredningstida for graver i Fedje kommune er 20 år. Etter denne tida kan grava festas i 8 bolkar, kvar på 5 år, slik at samla freding og festetid vert 60 år. Ved skriftleg søknad kan grava festast frå 60 år fram til grava er 99 år.

Festeavgifter Fedje

Festeavgift:

1.    periode: Bolkar på 5 år (frå 20-40 år)             kr. 300,- pr. år

2.    periode: Bolkar på 5 år (frå 40-60 år)             kr. 400,- pr. år

3.    periode: Bolkar på 5 år (frå 60-99 år)             kr. 600,- pr. år

Barne- og urnegraver: halv festeavgift.

Feste av dobbeltgrav:

Fri kistegrav med ledig festa grav ved sida av          kr. 3.000,-

Gjeld for 10 år, etter det må det avtalast ny festeperiode.

Avgifter for utanbygds tenester ved gravplass og gravferd i Fedje:

Utanbygds seremoni med kistegrav                            kr. 9.000,-

Utanbygds seremoni med urnegrav                            kr. 6.000,-

Symbolsk namneflytting:

Gravplassforvaltninga tilrår namneflytting i dei tilfella der festar har fleire gravminner som han eller ho er ansvarlege for. Ved å samla og overføra namna til eitt gravminne får ein også eitt gravminne som ein betalar festeavgift for.

Dei gravminnene som namna vert flytta frå vert sletta.

Etter skrifleg søknad til gravplassforvaltninga kan ein få løyve til å føre over namn frå festa gravstader til anna festa/nytt eksisterande gravminne. Dei gravene namna vert henta frå vert då sletta. Gravplassforvaltninga gjev nærare informasjon om dette.

Kontaktinformasjon for Fedjekyrkja

Adresse: Stormarkvegen 49
5947 Fedje

Besøksadresse: Stormarkvegen 8