Uke 19 og 20 i domkirken

Endelig har trærne utenfor Domkirken slått ut i full blomst! De neste ukene markerer vi 8. mai, 17. mai og Kristi himmelfartsdag. Og kanskje du vil teste hvordan det er å være med på yoga i kirkerommet? Velkommen til oss!

Uke 19 og 20 i domkirken
𝐓𝐢𝐫𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟕. 𝐦𝐚𝐢
08.20: Morgensang

𝐎𝐧𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟖. 𝐦𝐚𝐢
12.00 – 14.00: Åpen domkirke

16.00: Onsdagsmiddag i kirkekjelleren. Enkel middag og hyggelig fellesskap. Kr 40,- voksne og 20,- for barn.

17.25: Markering av frigjøringsdagen, ved minnetavlen i våpenhuset i Domkirken. Ord for dagen ved domprost Kåre Rune Hauge.

𝐓𝐨𝐫𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟗. 𝐦𝐚𝐢
11.00: Kristi himmelfartsdag. Gudstjeneste. Sokneprest Andreas Vassal, organist Lars Tomtum.

𝐋ø𝐫𝐝𝐚𝐠 𝟏𝟏. 𝐦𝐚𝐢
12.00 – 16.00: Åpen domkirke

𝐒ø𝐧𝐝𝐚𝐠 𝟏𝟐. 𝐦𝐚𝐢
11.00: Søndag før pinse. Gudstjeneste. Domprost Kåre Rune Hauge, organist Jonas Skjeflo.

12.00 – 16.00: Åpen domkirke

19.00: Yoga i domkirken. Torill Stokkan leder yoga. Dørene åpner kl 18.30. I samarbeid med Aktive Fredrikstad. Yoga i kirken legger vekt på ro, respekt for rommet vi er i. De aller fleste kan delta, da timen er satt sammen av øvelser som er enkle. Kan man ikke klare å komme opp og ned av gulvet, kan man sitte i en kirkebenk, eller på en stol, og delta med overkroppen, eller bare ta inn stemningen.

𝐓𝐢𝐫𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟏𝟒. 𝐦𝐚𝐢
08.20: Morgensang

𝐎𝐧𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟏𝟓. 𝐦𝐚𝐢

𝐓𝐨𝐫𝐬𝐝𝐚𝐠 𝟏𝟔. 𝐦𝐚𝐢
12.00: Middagsbønn. Velkommen til en kaffekopp fra kl 11.30.

𝐅𝐫𝐞𝐝𝐚𝐠 𝟏𝟕. 𝐦𝐚𝐢
10.30: Festgudstjeneste på nasjonaldagen. Sokneprest Endre Fyllingsnes, domkantor Dan Rene Dahl, trompeter og pauker.