Vigselsliturgi

Kyrkja si ordning for bryllaup følger ein Vigselsliturgi. Det er ramma for seremonien i kyrkja.

Val av liturgi

På Kyrkjemøtet januar 2017 vedtok eit fleirtal at likekjønna par kan gifta seg i Den norske kyrkja. Ein ny liturgi vart også vedtatt, og vi har no to ordningar for vigsel.  "Vigsel 2003" kan brukast ved vigsel av kvinne og mann.  "Vigsel 2017" kan brukast både ved vigsel av kvinne og mann og ved vigsel av par av same kjønn. Det same gjeld forbøn for borgarleg inngått ekteskap.

Dersom paret ønskjer "Vigsel 2017", er det viktig at dei tar kontakt med kyrkjekontoret så tidleg som mogleg.

På kyrkja.no finn du informasjon om rekkefølgen på dei ulike ledda i vigselsliturgien.

Det er fleire val brudeparet kan gjere og dette avtaler de i samtalen de har med presten.