Gospelkonsert med Nittedal Gospelkor

Søndag 22 oktober kl. 18.00 blir det gospelkonsert med et av landets ledende gospelkor; Nittedal Gospelkor med fullt band besøker Gjerdrum kirke!

Gospelkonsert med Nittedal Gospelkor
Nittedal gospelkor består av et 30 talls sangere som formidler gospel og soul arrangement med innlevelse , lekenhet og energi.
Koret ledes av dirigent og musikalsk ansvarlig   Heidi Smith-Solevåg . Vår faste pianist er Kristian Kloster Andresen. Til denne konserten har koret med seg fullt band!
Nittedal gospelkor har hatt konserter sammen med kjente internasjonale gospelartister som Samuel Ljungblahd, By Grace og Calvin Bridges.
For mer info om koret: www.nittedalgospelkor.no
Billetter: 250kr / 100kr. (ordinær pris / barn under 16)
Billetter kjøpes på kirkekontoret i Gjerdrum eller ved å klikke her.