60% stilling som administrasjonssekretær frå 1.8.2024

Høyanger kyrkjekontor har ledig ei fast inntil 60% stilling som administrasjonssekretær frå 1.8.2024

60% stilling som administrasjonssekretær frå 1.8.2024

 

 

Administrasjonssekretær

Høyanger kyrkjekontor har ledig ei fast inntil 60% stilling som administrasjonssekretær frå 1.8.2024. Kontoret er i Høyanger samfunnshus i nye og gode lokale. Her jobbar administrasjonssekretæren saman med kyrkjeverja, for at alle som treng våre tenester får hjelp og sørvis. Ein jobb for deg som likar å samarbeide, å ha publikumskontakt og let deg inspirere av engasjerte medarbeidarar. Dine kollegaer i arbeidet vil være kyrkjeverje, prest, diakon, kantor, kyrkjelydsarbeidar og kyrkjetenarar, samt medlemer i råd og utval.

Arbeidsoppgåver :

Administrasjonssekretæren utfører kontor- og administrasjonsoppgåver som td. informasjonsarbeid og publikumskontakt, ansvar for drift og oppdatering av HKF si nettside og sosiale media, posthandsaming og arkiv. Ho/han vil få ansvar innafor rekneskap og offentleg administrasjon av gravplassane. Administrasjonssekretæren får og ansvar for å avløyse kyrkjeverja i ferier, og elles ved behov. Administrasjonssekretæren må kunne arbeide sjølvstendig.

Kvalifikasjonskrav:

Vi leitar etter ein ryddig, positiv og nøyaktig medarbeidar, med utdanning som sekretær eller annan administrativ kompetanse, og med erfaring frå administrativt arbeid. Svært god datakompetanse er nødvendig og erfaring med rekneskap er ynskjeleg. I tillegg til formelle kvalifikasjonar vert det lagt vekt på gode kommunikasjons- og samarbeidsevner . Den som vert tilsett må beherske norsk skriftleg og munnleg, og vere lojal mot Den norske kyrkja.

Vi tilbyr:

· Eit godt arbeidsmiljø i fine lokale, moderne kontorutstyr og ein digitalisert kvardag

· Opplæring i naudsynte datasystem.

· Fellesrådet har forsikrings- og pensjonsordning i KLP

Løn: Stillinga vert løna etter kyrkjeleg tariffavtale med stillingskode 5151 Sekretær.

Anna: Administrasjonssekretæren må vere fleksibel slik at kontoret kan ha ei egna opningstid -- i utgangspunktet er det å jobbe 3 dagar i veka.Det er utarbeidd instruks for stillinga.Prøvetida er 6 månader.

For meir informasjon:

Kontakt kyrkjeverje Stig Jonny Fitje 91763803 eller administrasjonssekretær Ali Kharrat 40458649

Søknad med referansar og attestar og vitnemål sendast til post.hoyanger@kyrkja.no

Søknadsfrist: 10.05.2024

Høyanger kyrkjelege fellesråd har ansvaret for drifta av 5 kyrkjer og 8 gravplassar. Dei er arbeidsgiverar for 6-7 stillingar - til saman omlag 450%, der kyrkkjeverja er dagleg leiar.

 

 

 

Dele-knappar kan ikkje vises uten at du samtykker til bruk av funksjonelle cookies.For å gjera dette må du trykke på knappen heilt nedst i venstre hjørne og marker sjekkboks for funksjonelle cookies og deretter klikke på \"Oppdater samtykke\". Evt. klikk på \"Godta alle cookies\" for å godta alle kategoriar av cookies. Deretter må du laste siden på nytt.

Kontaktinformasjon for Høyanger kyrkjelege fellesråd

Besøksadresse

Marcus Thranesgate 3

6993 Høyanger

Åpningstider resepsjon:
Tirsdag- Torsdag
kl. 09.00-14.00 

Org.nr NO 976 995 856

 

Postadresse:

Postboks 159
6991 HØYANGER

E-post: post.hoyanger@kyrkja.no

Tlf: 57 71 41 00

Mob: 404 58 649

Telefontider:
Tirsdag-torsdag
kl. 09.00-14.00

Ansvarlig redaktør:
Stig Jonny Fitje

Digital redaktør:

M Ali Kharrat

Profilbildar:  © Canthun Photogroup

Beklager, men vi kan ikke finne din posisjon pga instillingene i nettleseren din. Du må tillate autolokasjon for å kunne benytte denne funksjonaliteten:

Se instruksjoner for din nettlester under:

Internet explorer

Internet options / Privacy / Location / klikk på "Clear sites"

Chrome

Settings / Advanced / Priacy and security / Content settings / Location -> Fjern "kirken.no" fra blokkert-lista

Firefox

Options / søk etter "location" / settings / Fjern "Kirken.no" fra blokkert

Safari

Settings for this website / Location -> "Allow"