Aktive Hauketo-Prinsdal menighet

Hauketo-Prinsdal har satt i gang en rekke tiltak og aktivteter på instagram og facebook for å hindre smittespredning.

Live baby- og barnesang på facebook med kateket Eivind Hildre Spilling.

Menigheten har etablert grupper for barn, unge, konfirmanter og andre på facebook og instagram. Ukentlig legger de ut noe for ulike aldersgrupper på facebook. Se lenke til mer informasjon.

Alle som har behov for noen å snakke med kan ta kontakt sokneprest, diakon eller kateket på telefon.