Med åpne dører - Kirken i Oslo 2022

Årsmagasinet Kirken i Oslo har kommet fra trykkeriet og distribueres nå til alle menigheter, samarbeidspartnere og politikere i byen. -I år har vi kalt magasinet «med åpne dører», sier kirkeverge og ansvarlig redaktør Kjetil Haga. Du kan lese bladet digitalt her.

Kjetil Haga, Andreas Seierstad og Olav Fraser Lende er fornøyde med årets utgave av Kirken i Oslo.

I årets magasin kan du blant annet bli bedre kjent med vår nye tros- og livssynsminister Kjersti Toppe og søndagsskolelærer og filosof Henrik Syse.

Du kan lese om Grorud menighet som driver et spennende arbeid med språkopplæring for flyktningkvinner og Uranienborg som har stor suksess med nystartet korskole og barnekor.

I Holmlia kirke har de bygget musikkrom som lokalmiljøets ungdommer kan boltre seg i, i gjenåpnede Torshov kirke blomstrer det som aldri før, og konfirmanttallene i Oslo peker oppover.

Du kan få bladet ved å henvende deg til et menighetskontor nær deg eller til Kirkelig fellesråd i Oslo sentralt.