Påsken i Sagene og Iladalen

Sagene og Iladalen menighet har et bredt og imponerende digitalt program for påsken.

Sagene og Ildalen menighet er en av mange aktive menigheter på nettet, følg med på alle fine aktiviteter og sendinger i påsken. Foto: Alf Martin Lie

Menigheten har laget fire påskeprogrammer for nett-TV som vil lede deg igjennom påskens merkedager på en annereldes måte. Det er ikke gudstjenester, men en fortelling beståede av tekster, musikk, bilder og refleksjoner. I hele perioden kirkene har vært stengt, har Sagene kirke vært "åpen" ved blant annet å sende ut daglige morgengudstjenester kl. 0830. Det vil de også gjøre hverdagene i påsken.

Menigheten sender også baby- og barnesang på nett, har samtaletilbud og markerer seg som en åpen nettkirke.

Følg også med på menighetens påskekalender for barn på nettside og facebook.