Påskepakke fra Grefsen og Nordberg

Grefsen og Nordberg menigheter har laget en påskepakke for påsken 2020. -Selv om påsken blir annerledes i år, så er ikke påsken avlyst, sier de to menighetene, som gjerne deler påskepakken med andre menigheter.

Påskepakke fra Grefsen og Nordberg

Påskepakken til Grefsen og Nordberg menigheter er laget for store og små og består av tips, fortellinger, oppgaver og oppskrifter som er knyttet til de ulike dagene i påsken. Påskepakken er en mulghet til å markere påsken på en praktisk måte der vi er.

-Vi deler gjerne påskepakken med andre menigheter, sier kapellan i Grefsen, Thor-Andrè Holten.

Pakken ligger som vedlegg her, og du kan lese mer på nettsidene til Grefsen og Nordberg menigheter.