Spennende lederstillinger i Kirkelig fellesråd i Oslo

I Kirkelig Fellesråd i Oslo har vi ledig tre spennende lederstillinger som assisterende kirkeverge, bygg- og eiendomssjef, og Økonomisjef.

Spennende lederstillinger i Kirkelig fellesråd i Oslo

I Kirkelig Fellesråd i Oslo har vi ledig tre spennende lederstillinger som

• Assisterende kirkeverge
  • Bygg- og eiendomssjef
  • Økonomisjef

Til stillingene søker vi en handlekraftig og samlende person, med evne til strategisk tenkning og gjennomføringskraft.

Stillingene rapporterer direkte til kirkevergen og inngår i kirkevergens ledergruppe.

Vil tilbyr spennende utfordrende stillinger i en organisasjon i utvikling hvor du kan være med på å utvikle den kirkelige organiseringen.

For ytterligere informasjon om stillingene se finn.no eller ta kontakt med kirkeverge Robert Wright

HR-sjef Trine-Lise Wefald

For fullstendig utlysning, følg lenkene under:

Samleannonse i Vårt Land eller på finn.no:

Ass. Kirkeverge

Bygg- og eiendomssjef