Nå kan du bestille dåp på nettet

Planlegger du dåp? Nå kan du bestille dåp på nettet. Du trenger ikke lenger forholde deg til åpningstider eller vente i telefonkø. 24/7 kan du gå inn på nettet, velge kirke og dato og fylle ut et skjema elektronisk. Gå inn på "dåp" på vår nettside, så blir du ledet videre til "Min kirkeside". Der kan du også registrere deg som konfirmant og melde deg på til en del andre kirkelige aktiviteter.

Er det tid for dåp? Nå kan du melde dåp, velge dato og kirke på vår nettside.