Online quiz - bli med!

Mandag 03. mai kl. 19.30 arrangerer vi nok en gang Online Quiz på Zoom! Har du ennå ikke opplevd å slå i hjel en fornøyelig halvannen time i godt (Bekke)lag, der hjernen i tillegg får tatt noen reale pushups, så er dette kanskje anledningen?

Online quiz - bli med!

Online Quiz på Zoom fungerer slik: Deltakere deles inn i lag ved oppmøte. Kanskje blir man kjent med nye ansikter? Spørsmål stilles i "hovedrommet", deretter sendes lagene i "egne rom" for å pludre på hva svaret kan være, for så å vende tilbake til hovedrommet.

Spørsmålene varierer. Her kan man briljere med nyttig og unyttig kunnskap, eller være sosial og støtte laget. Vi har også med spørsmål for den yngre garde!

Vi bruker zoom, og her er linken til quizen på mandag:https://us02web.zoom.us/j/81812044103
Deltagere slippes inn fra kl 19.25.

Quizmaster for denne gang er en overraskelse.
Sidekick er Kristin Øygard.

Gled deg! Det gjør vi 🙂 Velkommen!