Avskjed med Anne Stige Beck

Etter gudstjenesten 12. desember 2021 var det avskjed med diakonen vår gjennom de siste fire årene, Anne Stige Beck.

Avskjed med Anne Stige Beck

Under gudstjenesten 12. desember skulle vår nye prest, Annette Dreyer, fått sin høytidelige velkomst til menigheten - og vi skulle tatt avskjed med diakon Anne Stige Beck.

Helt sånn ble det ikke, Annette Dreyer måtte melde sykdomsforfall, så velkomsten kan vi fortsatt glede oss til. Den utsettes til en senere anledning.

Men avskjed ved vår energiske diakon de siste fire årene ble det. Ved kirkekaffen var det først noe ekstra - marsipankake. Og så taler og gaver, fra prosten, menighetsrådet, diakoniutvalget og kolleger i staben.

Etterpå var det mulighet for å snakke direkte med Anne diakon og takke og ønske lykke til videre. Det ble mange slike samtaler.

Nedenfor viser vi bilder fra noen av talene og overrekkelsene. Klikk på dem, og de blir store.