Bibelmeditasjon i Haugerud kirke

Bibelmeditasjon er en gammel tradisjon i kirken som mange opplever verdifull og berikende. Ønsker du å prøve? Da får du tre anledninger høsten 2017 i Haugerud kirke.

Bibelmeditasjon i Haugerud kirke

Bibelmeditasjon er en litt annerledes måte å "lese" Bibelen på: først leser vi en tekst høyt, så sitter vi litt i stillhet og lever oss inn i fortellingen, og tenker på hva den har å si til meg. Etterpå kan vi fortelle hverandre hva vi oppdaget. Bibelmeditasjon er en gammel tradisjon i kirken som vi opplever verdifull og berikende.

Vi inviterer til tre samlinger i Haugerud kirke

onsdagene 13. september, 4. oktober og 8. november, fra kl. 19.00 til 21.00.

Vi møtes i dåpssakristiet ved hovedinngangen til en kort innledning, etterfulgt av et enkelt kveldsmåltid og litt småprat. Etter meditasjonen avrunder vi med en kveldsliturgi.

Har du lyst til å prøve, så er det bare å møte opp!

Vil du vite mer? – ta kontakt med en av oss som står bak:

Solfrid Hallingstad (tlf. 91107456), Sigmund Gulliksrud (tlf. 48240462) og Inger-Torunn Sjøtrø (tlf. 97164552)