Byttefest

Trenger du (sports-)utstyr, klær eller sko til barn og unge mellom 0 og 16 år? Eller har du noe til overs? Det er byttefest lørdag 22. september kl. 11 - 14 i Haugerud kirke.

Byttefest

På byttefesten får du brukte klær, sko og (sports-)utstyr til barn og ungdom. Du kommer og tar det du trenger. Uten å betale.

Har du noe å gi bort?

Vi tar imot (sports-)utstyr, klær og sko til barn og ungdom:

• Torsdag 20. september kl. 10 - 14 i Haugerud kirke
  • Fredag 21. september kl. 16 - 20 i Haugerud kirke.

NB! Du må levere på forhånd, slik at vi får sortert dette. Vi tar ikke imot ting på lørdag.

Under byttefesten er Lørdagskafeen åpen. Her kan du kjøpe kaffe, te, vafler m.m.