Diakon Anne Stige Beck innsatt som diakon i menigheten

Vår nye diakon, Anne Stige Beck, har vært i virksomhet hos oss i en drøy måneds tid, og ble under gudstjenesten 26. november 2017 formelt innsatt i stillingen av prost Øystein Stabrun.

Diakon Anne Stige Beck sammen med prost Øystein Stabrun

Under selve gudstjenesten leste menighetsleder Eli Solberg biskopens kallsbrev, og prost Øystein Stabrun holdt en kort tale og ba en bønn om Guds velsignelse for den nye diakonen.

Under kirkekaffen etter gudstjenesten var det stor bløtkake og flere velkomstord og blomster til Anne Stige Beck. Vil du vite mer om henne, klikk på lenken nederst og les artikkelen vi skrev før hun startet i jobben.

På kirkekaffen var det også fokus på det omfattende frivilligarbeidet i menigheten og to representanter for de frivillige, Eli Solberg og Frode Reitan, fikk velfortjent takk og blomster, både for eget arbeid og som representanter for de andre.

Nedenfor ser du noen få bilder fra dagen.